Administracija u samostalnom radu
Pod administracijom u samostalnom režimu rada, podrazumeva se ažuriranje svih relevantnih podataka neophodnih za nesmetan rad PosMarket aplikacije, uključujući sledeće:
- Ažuriranje baze Operatera (Korisnika)
- Ažuriranje baze Tarifnih grupa
- Ažuriranje baze Tarifnih stopa
- Ažuriranje baze Artikala i Cena
- Ažuriranje baze poslovnih Partnera
- Ažuriranje priključenih vaga na PosMarket aplikaciju
- Ažiriranje novih dostupnih verzija programa
- Provera stanja zaliha i cena artikala u objektu
- Štampanje etiketa za obeležavanje artikala u rafu – po listi formiranoj od Operatera
- Pristup posebnoj aplikaciji PosOffice radi vođenja stanja zaliha u objektu (Dokumentaciona operativa)
Napomena:
Ukoliko Komitent (korisnik aplikacije) ne želi vođenje lokalnih zaliha, nije u obavezi da koristi PosOffice aplikaciju.
Created with the Personal Edition of HelpNDoc: Free Qt Help documentation generator